KADU

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pią, 3 Sty 2003, 00:10:01 CET

Dnia Thu, 2 Jan 2003 21:27:01 +0100
Adam Gapiński napisał(a):

>Witam w 2003!
>
>Plik: /tmp/.xsession-adas po uruchomieniu KADU "puchnie" w zastraszającym
>tempie "karmiony" takimi wpisami:

1,6 GB miał ten plik.

[root w zytus tmp]# ls -as
razem 1635364
      0 .         0 .ICE-unix        0 ksocket-zytek        0 sylpheed-500        0 .X11-unix     1635360 .xsession-zytek
      0 ..        0 kde-zytek        0 mcop-zytek           4 .X0-lock            0 xmms_zytek.0
[root w zytus tmp]# echo "" > .xsession-zytek

Aż mi maile nie dochodziły, bo zabrakło miejsca na dysku, po tym sie
skapnąłem, że coś jest nie tak. Coż.. dzisiaj GG wariowało, ale żeby takie
jaja? Program użytkownika doprowadza do bezużytności systemu. ;-)

Trzeba nałożyć jakieś restrykcje, quota na /tmp or sth ;]

Zief.

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org - www.zytek.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!