Komunikacik LILO, geometria dysku.

Marcin Rachwał thanatos w interia.pl
Pią, 3 Sty 2003, 00:40:38 CET

Dnia Fri, 3 Jan 2003 00:08:01 +0100
ZyTeK <zytek-pld w abomb.one.pl> zeznał:

> Może wypróbuję przy najbliższych czarach przy serwerku, albo najpierw na
> workstacji. Enyłej, ktoś jakiegoś hinta podrzuci?

Hint nie hint, ale mam to samo w HD 40GB. Nie zgłębiałem tematu, bo to nie żaden krytyczny system, ale chodzi tak już od pół roku, z trzema różnymi kernelami. W każdym razie z chęcią dowiem się co to za diabeł...

--
Knowing is not enough, we must apply. Willing is not enough, we must do.

Oficjalny serwis Polskiej Reprezentacji Skoczkow Narciarskich!
>>> http://link.interia.pl/f16b1