KADU

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pią, 3 Sty 2003, 02:16:13 CET

Dnia Thu, 2 Jan 2003 21:27:01 +0100
Osoba skrywająca się za mailem < Adam Gapiński <Adam.Gapinski w artikon.one.pl>
> napisała:

> Witam w 2003!
>
> Plik: /tmp/.xsession-adas po uruchomieniu KADU "puchnie" w zastraszającym
> tempie "karmiony" takimi wpisami:
> -- header recv(..., 8) = -1
> -- header recv(..., 8) = -1
> -- header recv(..., 8) = -1
>
> Niby nic nie zmieniałem, a tu nagle dysk mi się dziś skończył:(
> Ma też ktoś tak???

afaik winny jest libgadu.... a ten blad jest jak sie nie moze polaczyc Kadu, w
ostatnich snapshotach poprawione, ale troszke sa niestabilne...

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |