KADU

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Pią, 3 Sty 2003, 08:05:51 CET

Dnia Thursday 02 of January 2003 21:27, Adam Gapiński napisał:
> Witam w 2003!
>
> Plik: /tmp/.xsession-adas po uruchomieniu KADU "puchnie" w zastraszającym
> tempie "karmiony" takimi wpisami:
> -- header recv(..., 8) = -1
> -- header recv(..., 8) = -1
> -- header recv(..., 8) = -1
>
> Niby nic nie zmieniałem, a tu nagle dysk mi się dziś skończył:(
> Ma też ktoś tak???
Też tak mam - w kolejnych wersjach jest to samo - dzieje się tak, jak są
problemy z połączeniem .... A żeby było śmieszniej, to GNU Gadu w tym czasie
łączy się bez najmniejszych problemów i jeszcze nigdy mi nie "spuchnął" w ten
sposób :-)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org