Komunikacik LILO, geometria dysku.

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pią, 3 Sty 2003, 10:05:40 CET

Dnia Fri, 3 Jan 2003 09:18:23 +0100
Osoba skrywająca się za mailem < Witold Filipczyk <witekfl w poczta.onet.pl> >
napisała:

> Przestaw w BIOSie parametry dysku na takie jak na obrazku.

a nie bedzie problemow z tym ze wszystko bylo robione na dysku z takimi
parametrami ? (w sensie partycje zalozone z innym adresowaniem, formatowane z
innym adresowaniem itd. itp.)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |