wolny transfer pomiedzy dyskami

Michał Wcisło Michal.Wcislo w rattanprestige.pl
Pią, 3 Sty 2003, 10:42:12 CET

Witam,

     No to jest tak:
        Przepiołem szybsze dyski na jedną szelkę, wyłączyłem w biosie
        obsługę smart HDD, dopisałem do /etc/sysconfig/hdparm

HDPARM_hdc="-qc 1 -qd 1 -qm 16 -qa 16 -qu 1"
HDPARM_hdd="-qc 1 -qd 1 -qm 16 -qa 16 -qu 1"

        No i mam transfer 1,5 MB/s co w sumie jest 50% wzrostem ale i
        tak nie jestem jakoś do końca szczęśliwy, przecież musi dać
        się wydusić jeszcze więcej. Nie wiem czy pokombinować może
        trochę w biosie są tam jeszcze nie włączone ustawienie typu
        HDD block mode ?

--
Załączniki: <none>

Pozdrowienia,
 Michał Wcisło                            mailto:Michal.Wcislo w rattanprestige.pl