Komunikacik LILO, geometria dysku.

Marcin Rachwał thanatos w interia.pl
Pią, 3 Sty 2003, 10:40:55 CET

Dnia Fri, 3 Jan 2003 10:13:07 +0100
Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> zeznał:

> O ile mnie pamięć nie myli, to z autopsji pamiętam, że dysk
> podzielony na partycje przy ide wlinkowanym w kernel, miał inna
> geometrię niż w ide ładowanym z modułu, ale to były odległe czasy
> bootkietki, niemniej co s takiego mi się przypomina. Niby
> niedorzeczne, ale .... ;-)

Może... Moje PLD najpierw stało na self-compiled kernelu z wlinkowanym ide, a teraz mam standardowe z nesta. Ale z pozostałych postów też wynika, że to nic strasznego...

--
Knowing is not enough, we must apply. Willing is not enough, we must do.

Oficjalny serwis Polskiej Reprezentacji Skoczkow Narciarskich!
>>> http://link.interia.pl/f16b1