wolny transfer pomiedzy dyskami

Michał Wcisło Michal.Wcislo w rattanprestige.pl
Pią, 3 Sty 2003, 12:30:34 CET

Cześć Witold,

3 stycznia 2003, 12:01:16, napisał(e/a)ś:
WF> Jeśli to jest UltraDMA, to jeszcze jest parametr -Xnn.
WF> To daje duży speedup.
WF> Ale w tym przypadku to i tasiemka musi być odpowiednia.

Tasiemka jest odpowiednia tylko pytanie jaki parametr nn jest
bezpieczny ? DMA włączone a transfer 1,5 MB/s nie wiem czy zmiana
trybu dma coś da skoro bierzący transfer jest i tak za niski nawet
gdyby teraz był ustawiony dma33 ?

# hdparm /dev/hdd

/dev/hdd:
 multcount    = 16 (on)
 IO_support   =  1 (32-bit)
 unmaskirq    =  1 (on)
 using_dma    =  1 (on)
 keepsettings =  0 (off)
 BLKROGET failed: Input/output error
 readahead    = 16 (on)
 geometry     = 58168/16/63, sectors = 58633344, start = 0

--
Załączniki: <none>

Pozdrowienia,
 Michał Wcisło                            mailto:Michal.Wcislo w rattanprestige.pl