Syslog i fbset

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Czw, 2 Sty 2003, 21:39:57 CET

Mam ustawionego framebuffera (/etc/sysconfig/fbset) na daną
rodzielczość. Oprócz standardowych ośmiu terminali dodałem też dwunasty,
na który syslog-ng wysyła logi. Jednak w związku z tym, iż ten ostatni
jest uruchamiany jako pierwszy, po zmianie rozdzielczości komunikaty
przestają być wysyłane na /dev/tty12. Zrestartowanie syslog-ng pomaga,
jednak nie tak chyba powinno być. Rozwiązaniem wydaje się uruchamianie
fbset przed syslog-ng.

Czy to podpada pod bug, czy też może podszedłem do sprawy od d... strony?

--
http://www.mysza.eu.org/
http://www.ipv6.mysza.eu.org/