Komunikacik LILO, geometria dysku.

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pią, 3 Sty 2003, 17:30:37 CET

Dnia Fri, 3 Jan 2003 10:40:55 +0100
Osoba skrywająca się za mailem < Marcin Rachwał <thanatos w interia.pl> >
napisała:

> Może... Moje PLD najpierw stało na self-compiled kernelu z wlinkowanym ide,
> a teraz mam standardowe z nesta. Ale z pozostałych postów też wynika, że to
> nic strasznego...

moja maszyna z tym warningiem lazi juz jakies półtora roku, najpierw na
Slackware to było teraz na PLD - odruchowo go ignoruje :)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |