OT: Blokowanie ma³ych rurek (by³o Re: konsolowi klienci poczty)

ja pieldi w megapolis.pl
Sob, 4 Sty 2003, 02:37:10 CET

On Sat, Jan 04, 2003 at 01:39:52AM +0100, Radoslaw Zielinski wrote:
[...]
> Nb., nie rozumiem podej¶cia portali do kwestii spamu.  Przecie¿ staæ
> ich na wdro¿enie mechanizmów autoryzacji i uwierzytalniania, oraz
> maj± warunki do edukowania u¿ytkowników... :-(

Jak dla mnie, u¿ytkownika, obecna sytuacja jest wygodna, bo ca³y czas
nie wiem, czego u¿ywaæ, co obs³uguje SMTP-AUTH. Fetchmailem odbieram,
procmailem przetwarzam, muttem czytam, a czym mia³bym wysy³aæ ?
Zmiana mutta na co¶ innego (np. Xowy kombajn) nie wchodzi w grê.

j.

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl