OT: Blokowanie ma³ych rurek ( by³o Re: konsolowi klienci poczty)

Auto Servis j12365715 w wp.pl
Sob, 4 Sty 2003, 12:41:47 CET

Dnia Saturday 04 of January 2003 02:37, ja napisa³:
> On Sat, Jan 04, 2003 at 01:39:52AM +0100, Radoslaw Zielinski wrote:
>
> Jak dla mnie, u¿ytkownika, obecna sytuacja jest wygodna, bo ca³y czas
> nie wiem, czego u¿ywaæ, co obs³uguje SMTP-AUTH. Fetchmailem odbieram,
> procmailem przetwarzam, muttem czytam, a czym mia³bym wysy³aæ ?
> Zmiana mutta na co¶ innego (np. Xowy kombajn) nie wchodzi w grê.

Mam ten sam problem :) Chwilowo u¿ywam Kmaila, ale jak by kto¶ co¶ wymy¶li³ to
by³ bym wdziêczny :) Bo nie ma to jak mutt.

--
Jacek Nowosielski

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl