RA, AC itd.

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 7 Sty 2003, 14:44:58 CET

Dnia 2003.01.07 14:31 Tomasz Grobelny napisał(a):
> Jak wygląda rozwój PLD po wersji 1.0? Na ftp.pld.org.pl są niby
> katalogi na AC
> ale prawie nic w nich nie ma. Ostatnimi czasy zdążyłem się już
> przyzwyczaić

Narazie jeszcze nie ma co tam wsadzać :-) Bo trwa ostry devel.

> do modelu rozwoju KDE tj. rozwój jest na HEAD->okres
> stabilizacji->branchowanie->rozwój na HEAD do następnej wersji i
> stabilizowanie na branchu.

Bo to jest poprawny model pracy na d takimi kobyłami, by nie blokowac
wolnej twórczości w CVS

> Jakie są odpowiedniki HEADa i brancha
> (pewnie RA)

Ra zostało otagowane i na HEAD nie wystepuje.

> w PLD? W szczególności gdzie trafiają uaktualnione pakiety
> (chciałbym

Najnowsze zawsze jest na HEAD, ale do ra to są wszelakiego rodzaju
updates i pewnie zyją w swoimch Raowych odgałęzieniach.

> wiedzieć bo KDE (własnoręcznie kompilowany CVS HEAD) chce mieć
> nowsze
> binutils)? I jeszcze jedno pytanie: skąd są nazwy RA i AC?

Widziałes tablice mendelejewa?

				Artur