RA, AC itd.

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 7 Sty 2003, 15:12:13 CET

Dnia 2003.01.07 15:07 Tomasz Grobelny napisał(a):

> No tak, ale w KDE to od razu po branchowaniu na HEAD jest zdatne do
> użytku. A
> w PLD ja nie widzę żadnych efektów (tj. żadnych pakietów).

Może w Nest sa? Zresztą AC to nie tylko KDE.

> PLD też małe nie jest, a tak się nie dzieje. No chyba, że chodzi o
> to że spece
> zmieniają się tak szybko że buildery by nie zdążyły...

No właśnie błędem było, ze do kobyły PLD nikt tego nie
zastosował.

> Ra jest tagiem (czyli jak mi się wydaje stanem rozwoju z konkretnego
> dnia nie
> mogącym się już zmienić) czy branchem (czyli jak rozumiem osobną
> linią
> rozwojową w tym wypadku ukierunkowaną na stabilizację i poprawki
> bezpieczeństwa)?

Zwał jak zwał chodzxi o brancha

Existing Tags:
         RA-branch                       (branch: 1.51.2)
         RA-1_0                          (revision: 1.51)

na przykładzie cupsa :-)

> Ale czy do tego są pakiety (gdzie) czy trzeba je samemu budować?

Jeżeli sa budowane to raczej tylko w Nest (o ile ktos to puscił na
przemiał).

						Artur