xscorch - problem z zbudowaniem pakietu

ja pieldi w megapolis.pl
Nie, 5 Sty 2003, 16:03:12 CET

On Sun, Jan 05, 2003 at 02:44:32PM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:
[...]
> Trzeba przegenerować ac/am stuff - poprawka zaraz w cvs-ie

Jeśli już jesteśmy przy budowaniu -- czemu spece są, a nie ma nowych
pakietów? Np. ethereal aktualny jest dziurawy [1], spec wprawdzie jest
stary, ale wystarczyło, że zmieniłem Version i Release i poszło (no,
musiałem jeszcze doinstalować nie wiadomo po co gtk+2-devel, ale nic
to...). Do nowego irssi też spec jest, ale pakietu nie ma, itd. itp,
więc sobię buduję sam... I tu przy okazji taka mała uwaga do autorów
skryptu builder (o ile to nie jest już poprawione, ofkors): w
~/.wgetrc mam mniej-więcej coś takiego: dir_prefix = /home/users/ja/stuff_wget
co powoduje, że ściągane wgetem pliki lądują w tym właśnie katalogu,
co dość skutecznie rozwala proces budowania. Tak więc proponuję prostą
poprawkę skryptu builder:
$ diff /usr/bin/builder*
54,55c54,55
< GETURI="wget -P. --passive-ftp -c -nd -t$WGET_RETRIES"
< GETURI2="wget -P. -c -nd -t$WGET_RETRIES"
---
> GETURI="wget --passive-ftp -c -nd -t$WGET_RETRIES"
> GETURI2="wget -c -nd -t$WGET_RETRIES"

Zaszkodzić nie zaszkodzi, a pomoże tym, którzy tak jak ja mają
zdefiniowany domyślny katalog dla wgeta.

j.