grsec

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Nie, 5 Sty 2003, 18:06:38 CET

On Sun, 5 Jan 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> NA jednaj maszynce mam uptime ponad miesiąc. Na dwuch innych użyaanych
> jako stacje robocze (moja i kumpla z pokoju .. Wojtka) nie wiele
> mniejszy. Powiem wręcz tak że na stacji Wojtka z grsec nie dało się
> utrrzymać dłuższego uptime niż kilka dni (typowo dwa dni).

Rozumiem.
Tobie działa stabilnie - znaczy Owl stabilny.
Mi i cieciwie Owl się wywala - to nie ma znaczenia?

Moje i cieciwy doswiadczenia są dokładnie odwrotne do twoich...

> I co to zmienia ? Co zmienai czyjesś słowo ?

Słowo autora?
Dużo.

> Określiłbym to tak: dużo za dużo.

A ja bym to określił - wiele cholernie przydatnych rzeczy...

> Wybacz ale czy naprawdę chcesz się za kawałek wycofywać z czegoś z czego
> wycofać i tak będziesz musiał (mowa o cześci grsec dot. zarządzanai CAP)

To się zrezygnuje z kawałka grsec, który duplikuje fcap-y.

Naprawdę tak ci bardzo przeszkadza ten patch? Nie używaj tych jajek.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...