xscorch - problem z zbudowaniem pakietu

ja pieldi w megapolis.pl
Nie, 5 Sty 2003, 19:27:58 CET

On Sun, Jan 05, 2003 at 04:54:57PM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> Na przyszłość - jeżeli wiesz o jakiejś dziurze, a nie widzisz update na
> ftp-ie lub brak jest anonsu na liście pld-security-announce w pld.org.pl

Hmmm... można gdzieś on-line przeglądać te anonsy? Na
http://lists.pld.org.pl nie ma tej listy, a na
http://team.pld.org.pl/~dzimi/security/index.pl.html są tylko dwa
anonse... No, chyba że faktycznie tylko tyle wyszło...
BTW - jest w nich URL http://www.pld.org.pl/security/faq , pod którym
jest 404.
Czy anonse będą w przyszłości wysyłane na Bugtraqa ?

> prosimy o mail-a na adres pld-security-team w pld.org.pl

Nie wiem, czy był o tym anons, więc jeszcze tu napiszę: CUPS w Ra jest
troszkę stary, więc fajnie by było, jakby był nowszy. (O
dziura^Wbłędach w CUPSie:
http://www.idefense.com/advisory/12.19.02.txt ).

j.