grsec

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Nie, 5 Sty 2003, 21:43:02 CET

On Sun, 5 Jan 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
[...]
> NA jednaj maszynce mam uptime ponad miesiąc. Na dwuch innych użyaanych
> jako stacje robocze (moja i kumpla z pokoju .. Wojtka) nie wiele mniejszy.
> Powiem wręcz tak że na stacji Wojtka z grsec nie dało się utrrzymać
> dłuższego uptime niż kilka dni (typowo dwa dni).

Tomek, daj mi adres tego gostka ....

> I co to zmienia ?
> Co zmienai czyjesś słowo ?

Nie, swiadczy o WIEDZY Autora na temat tego kawalka kodu ...

> Określiłbym to tak: dużo za dużo.

Czyli o co ??

> Wybacz ale czy naprawdę chcesz się za kawałek wycofywać z czegoś z czego
> wycofać i tak będziesz musiał (mowa o cześci grsec dot. zarządzanai CAP) ?

Tomek, jestes jasnowidzem ????
Skad masz pewnosc, ze bede sie musial wycofywac ???
Te Twoje ulubione CAP'y beda w 2.6 !!!!! a nie 2.4 !!!
Zrozum to wreszcie ...!

				Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}