grsec

Nie, 5 Sty 2003, 22:04:14 CET

On Sun, 5 Jan 2003, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> On Sun, 5 Jan 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
>
> Tomek, daj mi adres tego gostka ....

Kompuer na którym to nie chodzi stoi dwa metry ode mnie.

> Nie, swiadczy o WIEDZY Autora na temat tego kawalka kodu ...

Łot ?

> Czyli o co ??

Odejmij sobie od grsec funkcje CAP i ACL i zostanie Ci to co jest tu za
dużo.

> Tomek, jestes jasnowidzem ????
> Skad masz pewnosc, ze bede sie musial wycofywac ???
> Te Twoje ulubione CAP'y beda w 2.6 !!!!! a nie 2.4 !!!
> Zrozum to wreszcie ...!

Może wreszcie przyjrzałbyś się co już jest w 2.5 ?
Może poczytałbyś o tym co o fcap napisałe Linus.
Tu nie tzreba być jasnowidzem .. tzrba tylko umieć czytać.
Dyskusje od fcap co jakis czas pzretaczajać sie przez k-l od jakis dwuch
lat. Odpowidź Linusa od samego pczątku była w stylu "tak ale jeszcze nie
teraz". Otół od jakeigoś czasu nie są juz dyskutowane tego typu sprawy
tylko są włączane potrzbne tu patche. Szykuje się także potzrebne poprawki
do glibc (wyłącznie LD_PRELOAD i pokrewnych dla binarek z fcap tak samo
jak dla binarek suid/sgid).

kloczek