Czcionki w piwnicy

panta_rei panta_rei w o2.pl
Nie, 5 Sty 2003, 22:34:03 CET

Witam.

	Problem mam bardzo nietypowy, otóż używam PLD od kwietnia i mam z nim
zabawną sytuację, jeśli komp stoi w domu to wszystko jest OK ale kiedy
czasem przenoszę się do serwerowni z domowym komputerem (czasem mam
taką ochotę) to po pierwszym włączeniu KDE w piwnicy powiększają mi się
czcionki w KMail'u, KNode, KWrite, konsoli, terminalu i jeszcze w kilku
innych aplikacjach z courier 11 na courier 13. Nie dzieje się tak przy
każdym przeniesieniu komputera w inne miejsce a jedynie do serwerowni.
W logach nigdy nic nie znajduję i ogólnie ta sytuacja mnie bawi.

Czy znacie jakieś racjonalne wytłumaczenie zaistniałej sytuacji, czy
miewacie podobne sytuacje?

KDE 3.0 ale i na starym było to samo, kernel 2.4.18
--
Sławomir Frąc- Braniewo                 *Polska Grupa Freesco*

Liczba zmian w płucach palaczy przyzakładowych kotłowni jest wprost
proporcjonalna do ilości przyzakładowych kotłowni.
                                                  II Prawo Kaduka