grsec

look look w hell.art.pl
Pon, 6 Sty 2003, 16:18:00 CET

> Powiem wręcz tak że na stacji Wojtka z grsec nie dało się utrrzymać
> dłuższego uptime niż kilka dni (typowo dwa dni).

Ja akurat z grsec mam jak najlepsze doświadczenia, jeden przykład:

Serwer na AMD Duron 800+256MB RAM + dysk SCSI IBM, 2.4.18+grsec 1.9.7,
maszyna pod zajebistym loadem - 30 userów bardzo aktywnie korzystajacych
z poczty (imapd na mailboxach, później zamieniony z tego powodu na
courier-imapd na maildirach). Uptime był ponad 4 miesiące aż zabrakło
na dłużej prądu i UPS nie wytrzymał ;-)

Oprócz tego jeszcze kilka innych maszyn w różnych konfiguracjach sprzętowych,
każda ma grseca i nie zdarzyło się jeszcze żeby się którakolwiek wywaliła przez to.

Pozdrawiam,

--
Lukasz 'look' Buko
Network Administrator, registered Linux user #165758