Konfiguracja eth1 dla iDSL

Kacper Jurak kacper w jurak.pl
Wto, 7 Sty 2003, 11:26:08 CET

-----Original Message-----
From: "Andrzej @Wid" <awid w poczta.onet.pl>
Sent: Wed, Jan 08, 2003 at 07:47:20AM +0100
To: To PLD
Subject: Konfiguracja  eth1 dla iDSL

# Witam uprzejmie !
#
# Wednesday, January 8, 2003, 7:40:52 AM
#
#   Podpowiedzcie proszę jak dla systemu nazywa się modem iDSL'a chodzi
#   mi o parametr dla GATEVAYDEV= wpisałem eth1 (czyli kartę do której
#   jest on podpięty)i działa lecz nie wiem czy to jest poprawne?. Nie
#   wiem też czy parametr PERSIT działa równiez w przypadku karty
#   sieciowej (chodzi mi o samoczynne ponowne uruchomienie karty po
#   padzie modemu i jego restarcie w tej chwili poprostu ifdown - ifup
#   eth1 i działa ale ;)
#
# Pozdrowienia,
# Andrzej (@Wid)                         mailto:awid w poczta.onet.pl
#  (at home)
#

Taki modem ma wyjście ethernetowe czyli działa, tak jakby do eth1 był
podpięty hub, switch, inna sieciówka, czy Bóg wie co z portem ethernet.
Wystarczy że wpiszesz jako GATEWAY adres ip modemu i zadziała, pod
warunkiem oczywiscie że eth1 ma ustawione ip w tej samej podklasie co
modem. Paramert persist stosuje się do protokołu ppp, czyli gdy modmemy
potrzebują siły wyższej żeby się ze sobą strybić. Czy jak wyłączysz
switcha i potem go włączysz to musisz od nowa podnosić smieciówkę? ;]
To jest przecież analogizzne.

--

Pozdrawiam :]
Kacper

The rhino is a homely beast,
For human eyes he's not a feast.
Farewell, farewell, you old rhinoceros,
I'll stare at something less prepoceros.
		-- Ogden Nash