RA, AC itd.

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Wto, 7 Sty 2003, 15:25:26 CET

On wto 7. stycznia 2003 15:12, Artur Flinta wrote:

> Może w Nest sa? Zresztą AC to nie tylko KDE.

Ja porównuję modele rozwoju. Ale tak czy inaczej w NEST nie ma wszystkich
możliwych pakietów które w danym momencie się kompilują.

> No właśnie błędem było, ze do kobyły PLD nikt tego nie
> zastosował.

A teraz nie można? Czy są przeciwnicy czy jakiś inny powód (np. na początku
nie było zasobów a potem nikomu się tego nie chciało zrobić)?

> Jeżeli sa budowane to raczej tylko w Nest (o ile ktos to puscił na
> przemiał).

1. A dlaczego nie miałoby iść automatycznie?
2. NEST jest branchem czy tylko strukturą katalogów gdzie lądują pakiety z CVS
HEAD dopuki nie są uznane za stabilne?

Tomek

Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ?
mBIZNES - konto dla firm
http://epieniadze.onet.pl/mbiznes