RA, AC itd.

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 7 Sty 2003, 15:34:59 CET

Dnia 2003.01.07 15:25 Tomasz Grobelny napisał(a):

> Ja porównuję modele rozwoju. Ale tak czy inaczej w NEST nie ma
> wszystkich
> możliwych pakietów które w danym momencie się kompilują.

Zgadza się, jest to nad czym ludzie teraz pracują w miarę intensywnie

> A teraz nie można? Czy są przeciwnicy czy jakiś inny powód (np. na
> początku
> nie było zasobów a potem nikomu się tego nie chciało zrobić)?

Chmmm, koncepca "Wodza (TM)" była inna? Podobno miała przyspieszyć
mrożonkę, a tak naprawdę zdechło DEVEL.

> 1. A dlaczego nie miałoby iść automatycznie?

Pewnie by się dało, ale ja tylko pakiety skromnie robię, trzeba się
władnych zapytać.

> 2. NEST jest branchem czy tylko strukturą katalogów gdzie lądują
> pakiety z CVS
> HEAD dopuki nie są uznane za stabilne?

Nest to wolna jazda, tu zawsze ląduje cos eksperymentalnego i godnego
uwagi (przynajmniej wg. autorów) AC najprawdopodobniej zacznie się
wyłaniac z mgły jak bedzie kilka kluczowych komponentów z których
się bedzie składało, ale narazie jak widac rodzi się to w wielkich
bólach. Pewnei na dzieńdobry bedzie to jedno z pierwszych wydań
jajka 2.6, odpowiednie do tego glibc i gcc 3.x, KDE 3.1 , gnome 2.2 i
kilka innych, jak bedizemy to wydawać to pewnei dalej bedzie to kernel
2.6.x a ludzie beda juzmieli kernel 2.8 podczas gdy Linus bedzie
prowadził prace nad kernelem 2.10 albo 3.0, i bedzie już dawno po
wydaniu KDE XP i Gnome 4 i .... ech.

					Artur