RA, AC itd.

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Wto, 7 Sty 2003, 16:12:55 CET

On wto 7. stycznia 2003 15:34, Artur Flinta wrote:

> Zgadza się, jest to nad czym ludzie teraz pracują w miarę intensywnie

A jeżeli mniej intensywnie? Ja chciałbym mieć w miare często aktualizowaną
dystrybucję (tj. pakiety pojawiają się kilka dni po oficjalnym ich wydaniu
przez odpowiedni projekt) nawet za cenę drobnych błędów. A teraz czekamy aż
wypowiedzą się władni, wodzowie itd.

> [...]
> uwagi (przynajmniej wg. autorów) AC najprawdopodobniej zacznie się
> wyłaniac z mgły jak bedzie kilka kluczowych komponentów z których
> się bedzie składało, ale narazie jak widac rodzi się to w wielkich
> bólach. Pewnei na dzieńdobry bedzie to jedno z pierwszych wydań
> jajka 2.6, odpowiednie do tego glibc i gcc 3.x, KDE 3.1 , gnome 2.2 i
> kilka innych, jak bedizemy to wydawać to pewnei dalej bedzie to kernel
> 2.6.x a ludzie beda juzmieli kernel 2.8 podczas gdy Linus bedzie
> prowadził prace nad kernelem 2.10 albo 3.0, i bedzie już dawno po

Optymizm tryska...

Tomek

Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ?
mBIZNES - konto dla firm
http://epieniadze.onet.pl/mbiznes