RA, AC itd.

Wto, 7 Sty 2003, 16:20:07 CET

On Tue, 7 Jan 2003, Tomasz Grobelny wrote:

> No tak, ale w KDE to od razu po branchowaniu na HEAD jest zdatne do użytku. A
> w PLD ja nie widzę żadnych efektów (tj. żadnych pakietów).

Zawsze możesz zacząć się orientować w tym co sie dzieje po to zeby zacząć
pomagać aktywnie (nagabywanie że nic się na ftp nie pojawia cieżko nazwaźć
nawet pomaganiem pasywnym .. tym byloby np. podsyłanie informacji o
błędach tutaj czy zgłsazanie choć takich rzeczy na bugs.pld.org.pl).

Co do reszty to do ruszenia z budowaniem pakietów potrzebna jest nowa
automatyka do buidowania bo stara chć dziąłałą jak działała wymagała dużo
doglądanai i recznej dodatkowej roboty.
O tym co w nowej automatyce ma być i na jakich zasadach ma to funkcjonować
nbyło to omawiane tutaj a takze kilk gozin na ostanim zlocie.

Ja sam akurat nie mam poprostu ostanio za duzop czasu w dłuższych
kawąłekach a innym czy to nie chce sie zabrać albo nie mają za bardzo
pojęcia o tym jak całość nwej automatyki ma wyglądać.
Do momentu kiedy nie zrobi się tego za dużo pakietów nowych nie wyjdzie
(na pewno będą wychodzić sec aktualizacje) i wszystko co jest robione
bedzie się tylko kumulować w cvs.

kloczek