RA, AC itd.

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Wto, 7 Sty 2003, 16:54:27 CET

On wto 7. stycznia 2003 16:18, Paweł Gołaszewski wrote:

> Zapraszamy do grzebania w cvs-ie PLD :)
> Tego nie robią "oni"...
Wiem, wiem, że to nie "oni" tylko "my". Ale jak sobie pomyślę, że miałbym
spędzić kilka dni na budowaniu _środowiska_ do tego co naprawdę chciałbym
poprawić/zrobić to już mi się nie chce.

Tomek

Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ?
mBIZNES - konto dla firm
http://epieniadze.onet.pl/mbiznes