RA a KDE 3.1

Wto, 7 Sty 2003, 17:33:04 CET

On Tuesday 07 of January 2003 16:23, Tomasz Kłoczko wrote:

> Dlaczego "może" ? Ano dlatego że "może" komyuś bedzie chciało się tym
> zajać a "może" nie.

Chyba czegos nie rozumiem.
Dotychczas mi się wydawało że znacznie wiecej pracy wymaga zrobienie speca niż
jego przebudowanie.
I na czym ma polegac owo 'zajecie się' poza selekcja speca/ odczytaniem prośby
gościa który zrobił speca, i wydaniu magicznej komendy ?

Jest gdzieś opisane jak to było w Ra, a jak ma być teraz ?

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright