Konfiguracja eth1 dla iDSL

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 8 Sty 2003, 10:16:14 CET

W liście z wto, 07-01-2003, godz. 19:56, Kacper Jurak pisze:
> # On Tue, 7 Jan 2003 16:01:40 +0100
> # Kacper Jurak <kacper w jurak.pl> wrote:
> #

To moze w koncu ktos sie zainteresuje modulem hwprofiles dostepnym w
naszym CVSsie bo jesli tylko ja bede go uzywal to nigdy nie przejdzie
testow. U mnie dziala, wiec ....

Moze krótko opowiem.

hwprofiles to taki maly skrypt ktory na podstawie /proc/cpuinfo i
/proc/pci (ale nie zawsze bo cos ostatnio bylo nie tak z tym)

wyszukuje odpowiednia, wczesniej przygotowana konfiguracje i podmienia
pliki.

Po co to ? Ano po to, ze mam dysk z ktorym chodze do pracy i uzywam w
domu. Pracuje w 2 firmach wiec jak latow policzyc mam 3 konfiguracje.
Mozna sobie napisac skrypty, ktore podmieniaja:

/etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-eth0
/etc/X11/XF86Config
/etc/printcap
/etc/sysconfig/network
/etc/fstab
/etc/sysconfig/fbset
/etc/modules

wymieniac dalej ?

kiedys mialem zestaw skryptow, ale pewnego dnia postanowilem ....
I tak powstal hwprofiles poprawiany jeszcze przez kilka osob.

Jesli bedzie taka chec to do udostepnie szerzej.
Na razie dostepny jest w cvssie.

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdanski, Instytut Matematyki
 )~\_    _/~(               Linux Registered User #163097
perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);