Gdk-WARNING **: shmget failed: error 38+linux 2.4.20

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Śro, 8 Sty 2003, 19:30:01 CET

On Wed, 8 Jan 2003, Mariusz Piotrowski wrote:

> Witam
> Mam następujący problem -po kompilacji jądra 2.4.20 gdy próbuję
> odpalić np. mplayera z nakładką graficzną otrzymują komunikat [ws]
> shared memory extension error . Programu nie da się dalej otworzyć.
[...]
> kernel not configured for shared memory
>
> kernel not configured for semaphores
>
> kernel not configured for message queues
>
> Więc moje pytanie -  jak można to ustawić? Co w jądrze odpowiada za te ustawienia? Czy istnieje jakiś inny sposób na
> poradzenie sobie z tym problemem, jeśli źle problem nakreśliłem?

To się nazywa "System V IPC" (CONFIG_SYSVIPC) i siedzi w części "General
setup".

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :