Gdk-WARNING **: shmget failed: error 38+linux 2.4.20

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 8 Sty 2003, 19:31:53 CET

Dnia 2003.01.08 19:25 Mariusz Piotrowski napisał(a):

> Więc moje pytanie -  jak można to ustawić? Co w jądrze odpowiada
> za te ustawienia? Czy istnieje jakiś inny sposób na
> poradzenie sobie z tym problemem, jeśli źle problem nakreśliłem?

Ostatnio było tu podobne pytanie ale odnosnie sterowników gatos i TV
out. W każdym razie problemem tu jest zdaje się grsecuirty i trzeba
pozwolic na przydział tej pamięci poprzez wydanie polecenia echo 1 >
/proc/cośtam i to właśnie cośtam jest w tym liście odnośnie
gatosa :) Chyba wczoraj albo przedwczoraj był. W nowszych release
jajka 2.4.20 ten problem chyba jest usuniety.

			Artur