problem z KDE3

Wernii wernii w poczta.onet.pl
Czw, 9 Sty 2003, 03:32:37 CET

Czesc

Mam maly problem. Zainstalowalem PLD 1.0 z plytek wszsytko cacy
ladnie chodzi - zainstalowalem KDE3 wraz znim i tez jestem zadowolony
ale problem jest taki ze w samym KDE3 sa wszedzie polskie litery
wszystko jest porzadnie ale do instalowalem gg-kde, bluefish,
spylheed-clawy (chyba dobrze napisalem) i mam problem z polskimi
znakami w menu tych programach, a w kadu nie moge zmienic z
angielskiego na polski zrobilem tak jak jest opisane w FAQ ze
wystarczy skopiowac plik kadu.po ale to nei dziala.

Prosze o pomoc!

--
Wernii

wernii w poczta.onet.pl

Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ?
mBIZNES - konto dla firm
http://epieniadze.onet.pl/mbiznes