karta wireless

Michal Lubecki m.lubecki w pj200.krakow.sdi.tpnet.pl
Czw, 9 Sty 2003, 13:09:17 CET

Witaj Paweł,

W Twoim liście datowanym 9 stycznia 2003 (12:07:36) można przeczytać:

PS> Imho NTL, od tego jest Google, ew. dodam że wykorzystuje karty Proxim.

PS> Pozdrawiam.
Niestety na sieci niema/jest mało prywatnych odczuć co do korzystania z
połączeń radiowych. Najczęściej są to reklamy firm i jakieś sloganowe
wartości. Ale, żeby nie zaśmiecać dyskusji poroszę pisać do mnie na
prv.

--
Pozdrowienia,
 Michal                            mailto:m.lubecki w pj200.krakow.sdi.tpnet.pl