VirtualHosty SSL :)

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Czw, 9 Sty 2003, 17:56:37 CET

Użytkownik Krzysztof Drewicz napisał:
> np UMLinux. Możesz dać komuś roota. (http://cvs.pld.org.pl/SPECS/umlinux.spec)
>
> jest nawet skrypcik do wstawania tego w rc.

Czy poza naszym specem ma to jakąś dokumentację (strona domowa etc)?
Pewno ma... [searching...] google twierdzi że umlinux.de - to to?

Na ile sprawny jest nasz spec? ktoś próbował - działa w środowisku Ra
czy trzeba coś dodawać (ujmować)?

> pocztę np tak: qmail + (vmailmgr lub vpopmail) potrafią zrobić maila dla
> różnych domen na jednym IP choć klient POP3 ma problem polegający na
> wpisywaniu np user%domena.

Poczta to pikuś :) Poczta (u mnie na postfixie + solidpop3d) działa
miodzio dla kilku domen i nikt się nie skarży na jakieś problemy :)

W każdym razie, dzięki wszystkim zaz info...

M.