problem z KDE3

ja pieldi w megapolis.pl
Czw, 9 Sty 2003, 19:10:24 CET

On Thu, Jan 09, 2003 at 03:32:37AM +0100, Wernii wrote:
> Czesc
>
> Mam maly problem. Zainstalowalem PLD 1.0 z plytek wszsytko cacy
> ladnie chodzi - zainstalowalem KDE3 wraz znim i tez jestem zadowolony
> ale problem jest taki ze w samym KDE3 sa wszedzie polskie litery
> wszystko jest porzadnie ale do instalowalem gg-kde, bluefish,
> spylheed-clawy (chyba dobrze napisalem) i mam problem z polskimi
> znakami w menu tych programach, a w kadu nie moge zmienic z
> angielskiego na polski zrobilem tak jak jest opisane w FAQ ze
> wystarczy skopiowac plik kadu.po ale to nei dziala.
>
> Prosze o pomoc!

$ cat ~/.gtkrc
include "/home/users/ja/.gtkrc.mine"
$ cat ~/.gtkrc.mine
# start.
 style "user-font"
 {
 fontset="-*-helvetica-medium-r-*-*-12-*-*-*-*-*-iso8859-2"
 }
 widget_class "*" style "user-font"
# stop.

Jeśli nie masz tych plików - stwórz je i wpisz, co wyżej. To powinno
załatwić PLiterki w sylpheedzie etc. Jeśli chodzi o kadu, to nie wiem,
nie używam.

> Wernii

j.