XFree86-driver-firegl obsługuje GLX?

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 9 Sty 2003, 20:36:00 CET

Dnia 2003.01.09 20:29 Michal Kochanowicz napisał(a):

> Zainstalowałem tego pakieta i nie mam GLX, żeby było jeszcze gorzej
> po
> powrocie do konsole (VESA FB) widzę śmietnik. Działa on komuś
> prawidłowo?

Dla mnie firegl to porazka i zamiast komercyjnego sterownika
przesiadłem sie na XFree86-4.2.99.3 - przynajmniej R9000 chodzi
szybciej niż na tym sterowniku od ATI. Nie pamiętam jak to było z
firegl, ale na obecnych strownikach przy wyjściu z X'ów mam śmienik
na konsoli tekstowej (pomaga console restart), nie używam FB więc nie
powiem jak to pod FB działa. Arek Miśkiewicz jak Go pytałem mówił,
ze On śmieci nie ma, więc może to wina biosu karty, ech te klony.

			Artur