W jaki sposób samemu zbudować 2.4.20-packa dla Ra?

Wojciech Potaczek wojciech w potaczek.pl
Sob, 11 Sty 2003, 12:02:09 CET

Witam serdecznie,

Dla wielu użytkowników PLD 2.4-pack stał się pół-oficjalny w momencie
pojawienia
się ścieżek w poldek.conf.
Niestety wciąż nie mogę się doczekać kompletnego 2.4.20-packa dla Ra.
Czy mógłbym prosić o krótką instrukcję jak samemu zbudować takiego packa w
oparciu
o Nestowe jądro przygotowywane przez Wojtka Cięciwe i skrypt builder?
Co to znaczy "przebudować w środowisku Ra"?
Które pakiety powinny być definitywnie przebudowane "w srodowisku Ra"?
Ponieważ nie wiem jak wyglądają "branche" i "tagi" w CVS PLD prosiłbym o
pomoc
w stworzeniu konkretnych poleceń dla buildera.

Pozdrawiam i dziekuję,

Wojtek