Re: W jaki sposób samemu zbudować 2.4.20-packa dla Ra?

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Sob, 11 Sty 2003, 13:02:02 CET

On Sat, 11 Jan 2003, Wojciech Potaczek wrote:

> Czy to co jest na ep09.kernel.pl/People/cieciwa/ to jest to,
> co moge potraktować jako 2.4.20-pack dla Ra?
tak.
w katalogu "Ra+2.4.20-1"

> Zaczęło się coś kiedyś pojawiać w ftp.pld.org.pl/people/jack/Ra+2.4.20
> i myślałem, że tam powinienem się spodziewać gotowego zestawu.

To bylo wtedy, jak przez pewien czas nie mialem maszyny z Ra na pokladzie do
budowy kernela i okolic ...

> Niemniej jednak za instrukcję zbudowania byłbym wdzięczny,
> przy okazji się czegoś nauczę
> :-)

Hmmm, instrukcje zbudowania Ra-pack'a :))
Przyjmuje za pewnik, ze pewna wiedze na temat budowania rpm'ow posiadasz ..
Aby zbudowac Ra-packa musisz:
- pobrac z CVSu skrypt builder,
- stwozyc infrastruktore dla rpm'a,
- skopiowac builder do ~/rpm/SPECS
- uruchomic builder z opcja "-r LINUX_2_4" i nazwa pakietu "kernel.spec"
  zassa Ci to _oststnia_ wersje kernela.
- po zbudowaniu kernela zainstalowac ....
- przebudowac glibc
- przebudowac wszystko co masz u Siebie a co ma w nazwie "@"
- zainstalowac ...

I to by bylo na tyle.
To jest bardzo pobiezny i lakoniczny opis....

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}