Ra i Mozilla

Michał J. Podyma misiek w r-h.pl
Sob, 11 Sty 2003, 19:56:02 CET

On Sat, 11 Jan 2003 19:33:13 +0100 (CET)
Andrzej Szombierski <qq w kuku.eu.org> wrote:

> a u mnie działają bez problemu :)
> mozilla-1.0-10

hmm faktycznie dziala, ale po usunieciu mozilla-plugin-flash-0.4.10-6
wyglada na to ze mozilla-plugin-flash-0.4.10-6 nie lubi sie
z flash-plugin-5.0r47-1

pytanie kontrolne czy te pakiety nie powinny sie wykluczac ??

--
Michał J. Podyma <michalp w r-h.pl> <michalp w cna.us.edu.pl>
SySadmin @ R - H . PL    [http://f.com.pl]