Radeon i DRI

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 11 Sty 2003, 22:14:07 CET

Dnia 2003.01.11 22:02 Piotrek 'Drozdo' Drozdowski napisał(a):

> Witam
> 	mam problem z odpaleniem DRI na Radeonie VE... sciagnalem
> moduly dri,
> wrzucilem do modules.gatos, porobilem linki w modules, w Xfree jest

??????
A Radeon VE to na jakim scalaku jest? R100, RV100, R200, RV200, czy
jeszcze jakiś inny?
Bo jęzeli to nie jest nic lepszego od R7500 to sandardowo XFree 4.2.1
ma do tego wszystko co trzeba, bez gatosa.
Tylko trzeba mieć jajko 2.4.x

> drmOpenDevice: minor is 0
> drmOpenDevice: node name is /dev/dri/card0
> drmOpenDevice: open result is -1, (No such device)
> drmOpenDevice: Open failed
> drmOpenDevice: minor is 0
> drmOpenDevice: node name is /dev/dri/card0
> drmOpenDevice: open result is -1, (No such device)
> drmOpenDevice: Open failed

Wyglada na to, że nie masz devfs albo odpowienich wpisów (może stare
dev?)

> [drm] failed to load kernel module "radeon"
> (II) RADEON(0): [drm] drmOpen failed
> (EE) RADEON(0): [dri] DRIScreenInit failed.  Disabling DRI.
> moglby ktos powiedziec skad mam wziasc /dev/dri/card0? ;) i czy to
> jest

Jak masz devfs to samo sie tworzy.

> potrzebne do sprzetowej akceleracji 3D? Bo chcialbym sobie w tuxracera
> czasem pograc a na athlonie 1.3GHz wyciagam ok 0,5fps`a ;]
> TIA

Tak jest potrzebne.

				Artur