Kompy w lodowce. Pozdrowienia.

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 12 Sty 2003, 12:07:37 CET

Dnia 2003.01.12 09:31 Marcin Rachwał napisał(a):
> Niekoniecznie. Po oglądnięciu kompa w lodówce zainteresowałem się
> takimi przeróbkami i znalazłem polską kompletną instalację za
> ok.110 zł (wersja dość minimalistyczna). Poszukajcie na
> http://www.4max.com.pl. Informacje w linkach są też very ciekawe -
> ach, te obudowy - mniam!

To ja powiem, jako osoba ktorej woda przez komp plynie od ponad pol
roku, ze nie zawsze co najtansze jest najlepsze, ja rozumiem, ze tam na
pompki w tych zestawach za 100zl jest gwarancja, ale tak naprawde co mi
z tej gwarancji jak po awarii bedzie do wymiany procek za 800 zl.
Dlatego jedyne sluszne modele pompek wodnych to eheim. Niestety, sa
drogie, ale sa niezawodne i praktycznie bezglosne. Druga sprawa to woda
w obiegu. Niestety ma tendencje to zarastania glonami. Proponuje na
samym poczatku od razu wrzucuc spore ilosci srodkow zwalaczjacych glony
(np. ALGO-stop depot), niemneij sam sie zastanawia, czy nie zastapic
wody czyms gdzie zycie nie bedzie mozliwe, jakies borygo albo cos -
jedyne czego sie obawiam to pogorszenie warunkow chlodzenia i ew.
korozji czy powstania nieszczelnosci - nie wiem jak borygo dziala na
plastik i mosiadz, miedzi wiem, ze nie ruszy. Niemniej jak masz
jakiegos turbowentylatora i Twoj komp przypomina swym dzwiekiem centrum
superkomputerowe to niewatpliwei po zalozeniu wody nastanie blogi stan
ciszy :-)

				Powodzenia! Artur