Ra i Mozilla

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Nie, 12 Sty 2003, 15:00:48 CET

Jacek Rzęsista wrote:

> A niby czemu obsysa ? Mnie tam w niej prawie wszystko (oprócz automatycznego
> ściągania i instalacji pluginów) działa :-)

Faktycznie, jak wywaliłem mozilla-flush-plugin to zaczęła działać.
Paru ficzerów w niej brakuje, ale da się przeżyć.

bart
--
".org... isn't that the top-level domain for porn?" (c) UserFriendly
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/