Kompy w lodowce. Pozdrowienia.

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Nie, 12 Sty 2003, 19:14:46 CET

On Sun, Jan 12, 2003 at 06:52:16PM +0100, Artur Flinta wrote:
> Wyrazy współczucia z powodu kompa. Ale jakbyś znalazł trochę
> wolnego czasu to polecam wodę na procka i barracudę IV albo V jako
Właśnie z tym też kombinuję. Praktycznie już wybrałem zestaw, teraz
jeszcze zastanawiam się jak zdobyć go najtaniej. W tej chwili w grę
wchodzi oc-card.de i zakup pompki w Polsce, bo to w końcu zwykła
akwariowa i pewnie jest jakiś dealer Ehaim w Wawie.

Mam jeszcze problem z obudową, bo moja ma 43cm wysokości i może się ten
cały stuff nie zmieścić - już teraz zasilacz leży poza obudową a na jego
miejscu jest Zalman 6000 Cu. Myślę o Xaser II 5000 Plus Thermaltake ale
on jest tylko 10cm wyższy, pozatym jego cena w Polsce jest dość wysoka
(~1000 zł na 4max.com.pl, czyli jakieś 2 x więcej niż w USA).

> twardziele, są naprawdę ciche, inna sprawa, że nie wszyscy mają
> dobre wspomnienia o dyskach tej firmy.
Ha. No widzisz, to było tak, że ja koniecznie chciałem Barracude IV
80GB, a na giełdzie ludzie tego nie mieli bo twierdzili że B4 80GB się
nie opłaca i żebym lepiej kupił WDC. No i skończyło się na Maxtorze bo
niby ma łożyska olejowe.
--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--