Kompy w lodowce. Pozdrowienia.

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 12 Sty 2003, 21:28:19 CET

Dnia 2003.01.12 21:04 Filip Kalinski napisał(a):
> Co radzicie na głośny zasilacz?

Umiescić wiatrak po drugie stronie zasilacza :-)
Tak by był w srodku obudowy, wyciągał z niej powietrze, a
jednoczesnie dmuchał na raditory przetwornicy. Oczywiscie wymaga to
rozkręcenia go i obrócenia całej elektroniki o 180 stopni. :)

			Artur

ps. Ja mam jeszcze inaczej. Też miałem tak, że odwróciłem
wentylator w zasilaczu, i dmucało mi do srodka, pomijając
przybywającego kurzu i chłodnego dysku to wzrastała mi temperatura w
obudowie. Pomogło troche zrobienie ładnego otowru z ogrągłym
grillem z boku. Ale ciagle drażnił mnie kurz. Wieć obróciłem
zasilacz do góry dnem, wywaliłem w nim otwór i od spodu mam
wentylator. Teraz wentylator cignie powietrze ze srodka obudowy w
kierunku pionowym do góry i wdmuchuje to na raditory przetwornicy a z
tamtąd jedyną dziura po fabrycznym wentylatorze wydostaje się to na
zewnątrz. Jedyny problem to kupienie solidnego wentylatora, ja ma
jakiegoś za 20 zł i jest to kiepskie rozwiązanie. Chętnie kupiłbym
papst'a, ale niestety w Krakowie nigdzie nie moge znaleźć.