Kompy w lodowce. Pozdrowienia.

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Nie, 12 Sty 2003, 21:30:51 CET

Dnia Sunday 12 of January 2003 21:17, Artur Flinta napisał:

> Narazie jest jedna, może za miesiąc jak bedę miał porządny aparat
> to zrobię więcej, bo jednak webcam do takich fotek obsysa.
>
> A teraz to: http://at.kernel.pl/woda - to jest stara fotka, bo jeszcze
> z maja, dlatego rurki jak widac na bloku wodnym sa be
> charakterystycznego przebarwienia od glonów - mimo wszystko ciężko
> to cholerstwo ubić. Zasilacz jeszcze przed ostanią modyfikacją
> zmienijaca przepływ powietrza przez obudowę, oraz stary Radeon 7200

A gdzie te rurki pod łóżkiem, bańka po mleku i podobne? ;)

Swoją drogą spodobało mi się - u mnie najgłośniejszy jest wiatrak na
procku (Athlon XP), ale o ile podejrzewam sam nie jest głośny, o tyle
jego konstrukcja jest tak tandetna, że powietrze generuje taki hałas...

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/