Kompy w lodowce. Pozdrowienia.

Filip Kalinski filon w pld.org.pl
Nie, 12 Sty 2003, 21:50:31 CET

On Sun, Jan 12, 2003 at 09:28:19PM +0100, Artur Flinta wrote:

> Umiescić wiatrak po drugie stronie zasilacza :-)
> Tak by był w srodku obudowy, wyciągał z niej powietrze, a
> jednoczesnie dmuchał na raditory przetwornicy. Oczywiscie wymaga to
> rozkręcenia go i obrócenia całej elektroniki o 180 stopni. :)

Spróbuję, bardzo dobry pomysł. Problem będę miał tylko ze zrobieniem
dziury w pudełku, bo przełożyłem kiedyś zawartość z aluminiowego blaszaka
do stalowego, porządnego pudełka z jakiegoś starocia...

P.S.
List ciągle leży w kolejce do wysłania to dopiszę rezulaty testu.

Po przełożeniu wiatraka prowizorycznie nad przetwornicę (a w zasadzie ponad
nim, ale obok, tak żeby wiało z boku na radiator) temperatura przetwornicy
spadła o 25 (!) stopni. Zatem można spokojnie zmniejszyć obroty ze 2 razy
albo i więcej :-) Jeśli dołożyć to tego schowanie wietraka, będzie super
cichutko :-))

Przy tescie z wiatrakiem dostającym 5 volt zamiast 12 zasialcza już nie słychać
ale ten dysk...

--
Filip Kalinski <filon w pld.org.pl>