quake2

ja pieldi w megapolis.pl
Nie, 12 Sty 2003, 22:57:40 CET

On Sun, Jan 12, 2003 at 10:39:50PM +0100, Piotrek 'Drozdo' Drozdowski wrote:
> [...]
> [22:35:32][drozdo w Drozdo ~]$  quake2
> QuakeIIForge 0.1
> using /home/users/drozdo/.quake2/baseq2/ for writing
> couldn't exec default.cfg
> couldn't exec config.cfg
> Console initialized.
>
> ------- sound initialization -------
> sound sampling rate: 11025
> ------------------------------------
> LoadLibrary("ref_softx")
> SNDDMA_Shutdown
> recursive shutdown
> Error: Couldn't load pics/colormap.pcx
>
> Skad wziasc tego colormap.pcx? i przy okazji zbudowalo sie sporo

Musisz mieć pełną wersję Quake'a 2 (a może wystarczy i demo, nie
wiem). Umieść plik(i) z rozszerzeniem .pak (w szczególności pak0.pak) w
/home/users/drozdo/.quake2/baseq2/ (albo - ogólniesystemowo - gdzieś w /usr ...,
nie wiem, gdzie wersja z quakeforge'a szuka tych plików).

> pakietow, wykorzystujacych rozne biblioteki do wyswietlania; x11, svga,
> sgl, sdl, glx i 3dfx - ktora wersja najlepiej ebdzie dzialala na
> radeonie VE? ;)

A to nie wiem, mam kartę nvidii. Stawiałbym na glx ;)

j.