quake2

Piotrek 'Drozdo' Drozdowski drozdo w poczta.onet.pl
Nie, 12 Sty 2003, 23:45:37 CET

Dnia Sun, 12 Jan 2003 23:23:46 +0100
Fryderyk Dziarmagowski <freetz w gmx.net> napisał:

> ops. nie wiem dlaczego rozpisałem się o qłejku z icculus.org a mowa
> była o Quake2forge. sorry.
>
> Tak czy inaczej polecam tego z icculus'a, quake2forge to raczkuje
> jeszcze.

Dzieki wszystkim za uwagi, sprobuje tego icculusa :)
pozdrowki

--
|===[ Piotrek 'Drozdo' Drozdowski ]=====================/
|===[ drozdo w bimber.pl ]===[ http://drozdo.prv.pl ]===/

Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ?
mBIZNES - konto dla firm
http://epieniadze.onet.pl/mbiznes