Mks(d)

Sławomir Sędyka kermit w ph215.krosno.sdi.tpnet.pl
Pon, 13 Sty 2003, 11:05:16 CET

On Sun, 12 Jan 2003, Robert Kurtys wrote:

>                          ^^^^^^^

> dlaczego jako root?????

No dobra.
Jako zwykły user też można, ale mi np. przeszkadzał brak plików *.devel

Do niedawna miałem tyko jeden P166MMx i mały dysk.
Kompilacja jakiegokolwiek pakietu kończyła się wypisaniem zależności o
brakujących pakietach.

W zasadzie nawet bezpieczniej jest zrobić to jako zwykły user.
Następnym razem, jak ktoś zapyta, to prześlę już bez tego "jako root" :)

--
Kermit