Kompy w lodowce. Pozdrowienia.

Michal Lubecki m.lubecki w pj200.krakow.sdi.tpnet.pl
Pon, 13 Sty 2003, 10:25:05 CET

Witaj Adam,

W Twoim liście datowanym 13 stycznia 2003 (10:14:17) można przeczytać:

AP> * Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> [030113 09:11]:

AP> A który model etgo Eheima masz?
AP> Bo różnią się mocą i przepływnością i ceną między sobą.
AP> W tym sklepie, do którego link podałeś najtańsze były za
AP> jakieś 130zł (270l/h 4W).

AP> ediap

Zamias bawić się w eheima kupcie sobie powerheada 802 od hagen-a.
Taniej i to znacznie a niewiele ustępują. Porównanie np tu :
http://siliconvalley.pl/artykuly/pompki_1/
na tej stronie dostaniecie zresztą b. dobre bloki wodne i inne
niezbędne elementy chłodzenia wodnego. A tą dyskusję powinniśmy
zakończyć bo jest wybitnie nie na temat tej grupy.

--
Pozdrowienia,
 Michal                            mailto:m.lubecki w pj200.krakow.sdi.tpnet.pl